Saturday, April 29, 2006

Mahmoud Aldebe har rätt!

Han kräver islamisk lag - i Sverige

Och det gör kamrat Mamoud helt rätt i. Vi lever i ett mångkulturellt samhälle och då måste faktiskt de unka svenska värderingarna ge plats åt det berikande islam. Särskilt förtjust blir jag över förslaget om mansfria kvällar i simhallen. Om jag hade varit den typen som badar hade jag kännt det mycket olustigt att ha en massa vita, hetrosexuella män dreglandes över mig. Vi önskar Mamoud lycka till i kampen mot Sveriges fascistoida makthavare.

Bimbo Nilsson AFM-Perstorp

5 Comments:

Blogger kagemusha said...

Bra sida. Har man suspekta tatueringar så förtjänar man stryk!

11:06 AM  
Anonymous Arg Proletär Aktion said...

Glöm inte att Mhmoud främst är man och därför förmodligen fascist. Hans fru är dessutom Borgare (fascist). I mitt kvarter börjar man nu asfaltera och därigenom ta bort alla frihets-stenar som funnits där förut. Jag anar att något Borgar-råd (hörs ju på namnet att dom är fascister) ligger bakom. Jag tänker samla stenar så dom inför Arbetar-råd istället!

7:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Die Strasse frei, die braune bataljone. Die Strasse frei, der Stürmabteilungsman....

Nazisterna, kan ni inte göra bättre komik av träskvänstern så är det bättre att ni lägger av. ni skämmer ju ut den nationella komikscenen...

1:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha... så jävla låg iq. du/ni som gjort denna sida kan aldirg i helvete vara över 13 år.

7:11 AM  
Anonymous Kant said...

Naivt inlägg. Vist låter det bra på pappret. Tollerans, mångkulturellt samhälle osv. I praktiken skulle stor del av de som kallar sig antifacister få epitetet "otrogna" i ett muslimskt land eller under ett sådant styre. Det är en sak att slåss för rätten till kultur, men att försvara religion som kan leda till intollerans är både naivt och motsägelsefullt.

1:11 PM  

Post a Comment

<< Home